به گزارش قدس آنلاین، دکتر علی برومندی، داروساز و بنیانگذار یک پلتفرم در حوزه پخش دارو در گفتوگویی اظهار کرد: مشکل اصلی شرکتهای دارویی وابستگی به نیروی انسانی و ویزیتورها در پخش محصولاتشان است که دسترسی به شهرستانها و مناطق دورافتاده را محدود میکند و مانع توسعه بازار آنها میشود.
وی ادامه داد: ما به بررسی فروش عمده دارو پرداختهایم. با توجه به تعداد زیاد داروخانهها، مزیت چانهزنی ما با تولیدکنندگان بالا است و این امکان را به ما میدهد که دارو را با قیمت بهتری از تولیدکنندگان تهیه کنیم و به داروخانهها عرضه کنیم. برای مثال، یک شرکت در کرمان نمایندگی و نیروی ویزیتوری نداشت، اما با پوشش دیجیتالی که در سراسر کشور فراهم کردهایم، توانستیم محصول را به کرمان معرفی کنیم و بازار آن را توسعه دهیم.
برومندی افزود: ما با برندهای معتبر مانند گل دارو و ابیان دارو همکاری میکنیم. آغاز کار ما با شرکتهای بزرگ بود تا نیازی به بازارسازی برای شرکتهای کوچک نباشد و محصولاتی را معرفی کنیم که بازار آنها موجود است و با آفرهای بهتر به داروخانهها ارائه دهیم.
وی در پایان تصریح کرد: تولید محصول در حوزه داروسازی مهم است، اما من علاقه بیشتری به بازار دارم و معتقدم داروسازان میتوانند در بازار بهتری فعالیت کنند.
نظر شما